Im większa panuje konkurencja na rynku, tym lepiej dla konsumentów, którzy mają w ten sposób możliwość otrzymania lepszego towaru lub usługi w korzystniejszej cenie. Walka pomiędzy przedsiębiorstwami i producentami oferującymi to samo, odbywa się bowiem na wielu płaszczyznach – cenowa to taka najbardziej oczywista. Aby sprzedać więcej swojego towaru, trzeba rezygnować z części przychodu czy marży na rzecz obniżenia ceny końcowej zachęcenia w ten sposób odbiorców do nabywania konkretnego towaru lub usługi. Można jednak także nie obniżać ceny, ale podwyższać jakość produktu, przez co większa liczba chętnych będzie natychmiast gwarantem większych zysków w skali roku. Ostatecznie więc w skali makro dla całego sektora, dochodzi w dobie wzrostu konkurencyjności do spadku cen i wzrostu jakości dostępnych technologii.
Nie inaczej jest na rynku usług i produktów finansowych, które sprzedawane są dzisiaj znów w bardzo dużej ilości. Przybywa przedsiębiorstw walczących swoim kapitałem o klientów, gotowych do swobodnego zaproponowania każdemu chętnemu dowolnej pożyczki. Już nie tylko inwestorzy bankowi posiadają środki pozwalające im na swobodne sprzedawanie pożyczek i kredytów. Parabanki są coraz silniejsze i zamożniejsze, liczniejsze w klientów i większe, także organizacyjnie i marketingowo. Firmy jeszcze kilka lat temu kojarzyły się jednoznacznie negatywnie, a dzisiaj mają status jednych z bardziej dochodowych i perspektywicznych w całej branży. Wciąż pojawiają się więc nowe firmy, które mają dla klientów jeszcze ciekawszą, szybszą propozycję.
Home » Kredyty gotówkowe » Porównanie i zestawienie ofert